Amb les places exhaurides i molt bones crítiques per part de totes les persones inscrites, el darrer cap de setmana ha tingut lloc a l’edifici Seminari de Tortosa la 2ª edició del “Curs d’abordatge fisioterapèutic de les lesions d’espatlla”, que ha comptat amb la participació com a docent del Sr. Lluís Puig, fisioterapeuta de referència a tot l’estat en la temàtica de l’abordatge de les lesions de la cintura escapular.
Lluís Puig és professor en diferents universitats de fisioteràpia i col·labora en un gran nombre de màsters i formacions de postgrau, tant a Espanya com a França. A nivell clínic, desenvolupa la seva pràctica assistencial exercint en consulta privada i sent el cap de Fisioteràpia de l’Hospital de l’Esperit Sant de Barcelona. D’altra banda, és molt conegut per la seva activitat com a divulgador de la fisioteràpia, col·laborant de manera regular en programes de ràdio i televisió i sent l’autor de varis llibres.
Durant les 15 hores que va durar la formació, els fisioterapeutes presents van rebre una àmplia explicació dels continguts teòrics de les afeccions de l’espatlla i un ensinistrament en l’execució pràctica de les tècniques de tractament, orientades sempre a casos clínics concrets. La formació va comptar amb la presència de pacients reals, cosa que va fer possible veure in situ l’aplicació dels tractaments mostrats durant les exposicions teòrico-pràctiques.


