Jordi Parramón està estudiant el Doble Grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport + Fisioteràpia a EUSES-UdG, una formació molt completa que permet a l’estudiant assolir un coneixement molt ampli sobre els àmbits de la salut, l’activitat física i l’esport, obtenint les competències per prevenir i tractar esportistes en fase de rehabilitació i readaptació a l’entrenament i la competició o persones que es troben en fase de convalescència i recuperació. En definitiva, adquirir les competències necessàries pel manteniment i la millora de la salut, el benestar i la qualitat de vida de les persones.
“Vaig escollir EUSES perquè volia convertir la meva afició en el meu futur professional” explica Jordi Parramón. “Podia combinar el Grau en CAFE amb Fisioteràpia i a més estudiar al costat de casa”.
Jordi Parramón destaca la immensa facilitat de compaginar ambdós estudis, ja que “en molt poc temps pots tenir dues carreres molt relacionades, sobretot en l’àmbit de la rehabilitació i la readaptació”. És precisament el perfil del readaptador esportiu una de les figures professionals que creu que pot tenir més creixement en els pròxims anys.
Pel que fa al funcionament d’EUSES-UdG, la Universitat de la Salut i l’Esport, Jordi Parramón creu que “el tracte professor alumne és molt pròxim. És una universitat jove amb mètodes molt innovadors. Per mi el punt fort és la relació professor-alumne, perquè al final t’acabes implicant encara més”.
Per últim, Jordi Parramón també destaca la metodologia learning by doing, on els alumnes poden aplicar els coneixements teòrics a casos reals: “Hi ha assignatures que et permeten aplicar tècniques de massatge a pacients de la tercera edat que tenen problemes físics importants i pots posar el teu grau de sorra per millorar la salut dels pacients”.